Hybrydowy system nauczania

Samodzielne uczenie się jest kamieniem węgielnym szkolnictwa wyższego, ale nie przychodzi naturalnie do każdego ucznia w tym samym czasie lub w ten sam sposób. Tradycyjne metody edukacji mogą nie być już skuteczne dla uczniów. Ślęczenie z nosem w książce i kucie słownictwa nie są już tak efektywnymi metodami nauki, bo zmieniły się czasy i zmieniły się nasze mózgi.

Kilka lekcji do nauczenia

Dla studentów wprowadzenie technologii w ich życie skutkuje wymogiem wprowadzenia go do edukacji, co daje efektywniejszą pracę oraz naukę.
Niestety, obecnie obserwuje się również rozproszenie uwagi, które jest silniejsze niż kiedykolwiek, szczególnie jeśli chodzi o telefony. 87% osób w wieku od 18 do 24 lat informuje, że używa smartfonów częściej niż jakiegokolwiek innego urządzenia.

Podczas gdy rzeczywisty czas każdego dnia, który studenci spędzają na swoich telefonach, jest zdumiewający, inne bardziej naglące potrzeby również zdominowały ich czas: 85% studentów jest zatrudnionych na płatnych stanowiskach, z których większość pracuje z konieczności finansowej. Z powodu tych czynników istnieje tylko kilka nieprzerwanych godzin na naukę.

Mobilny sposób myślenia

Podczas gdy profesorowie zaczynają korzystać z opcji uczenia online, wiele z tych platform jest dostępnych tylko za pomocą komputera, co oznacza, że tylko w dogodnej lokalizacji można sięgnąć do platformy edukacyjnej. W tramwaju, pociągu, podczas przerwy na lunch- nie zawsze możemy użyć laptopa. Za to dostępność do smartfona jest bezproblemowa.

Hybrydowe nauczanie

Według Centrum Edukacji Cyfrowej mieszane lub hybrydowe modele kształcenia poprawiają wyniki rozumienia i testowania dla 84% uczniów.

Nauczanie hybrydowe wymaga połączenia pracy on- i off-line. Ścieżki edukacyjne stymulują wyrażanie myśli przez poszczególnych uczniów (on-line), łącząc to z zadaniami grupowymi on- i off-line, a także otwartymi wymianami myśli podczas dyskusji i prezentacji przebiegających na forum całej klasy. Każdy wariant kończy osobista refleksja ucznia (on-line)
źródło: storiesthatmove.org

Może to być istotna zaleta kursów językowych, ponieważ nauka nowego języka może być jedną z najtrudniejszych przeszkód do pokonania przez studentów. Pew Research Center stwierdziło, że tylko 20% studentów K-12 w Stanach Zjednoczonych jest zapisanych na zajęcia z języków obcych, co oznacza, że ​​większość przyjeżdżających studentów, którzy muszą wziąć udział w zajęciach językowych, będzie uczyć się tego po raz pierwszy i będzie najprawdopodobniej miało trudności z adaptacją umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.

Koniec szkoły, koniec nauki

Po ukończeniu studiów, przy braku dostępnych materiałów do nauki, studenci uczelni tradycyjnie nie będą kontynuować nauki języków obcych. Mniej niż jeden procent dorosłych Amerykanów biegle posługuje się językiem, którego nauczyli się w szkole średniej lub na studiach. Jednak dzięki dostępowi do łatwej w użyciu aplikacji mobilnego uczenia się, statystyki te mogą ulec zmianie.

Programy edukacyjne dostępne w Interdesk

Rozwijanie pasji i pogłębianie wiedzy dziecka nie sprowadza się tylko do powtarzania definicji oraz rozwiązywania zadań w zeszycie. Współcześnie wiele szkół i rodziców doceniło multimedialną formę nauczania, jako alternatywę dla słabo absorbujących dzieci aktywności. Właśnie dlatego, jako zwolennicy postępu technologicznego w edukacji, stworzyliśmy wyjątkową ofertę zawierającą oprogramowania wspierające szkolne systemy multimedialne a także wyjątkowe gry edukacyjne dostępne także na zwykły komputer osobisty.

To świetna okazja dla szkół, aby zdobyć pakiety oprogramowań w wyjątkowych cenach. Koszt zakupy zestawu oprogramowań jest niższy niż w przypadku zakupienia tych samych produktów osobno.

SPRAWDŹ OFERTĘ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH
[KLIK]

Bibliografia:

  1. www.storiesthatmove.org
  2. www.educationdive.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *